Halvvägs ❤️

Idag är det onsdag och vi byter vecka - välkommen vecka 21 och månad 6! Det här betyder att vi har gått halvvägs, 140 dagar av 280 dagar. Jag har varit gravid lika länge som jag har kvar, 50% är avklarat! Det känns supernära men ändå så långt kvar, men tur att inte bebis skulle komma än för vi är långt ifrån klara, och jag som älskar att vara förberedd börjar känna mig stressad.

Vi ska åka till gekås under nästa helg och köpa allt som bebis kommer behöva, helgen efter blir det flytt till er trea, så bebis får ett rum, då vi bor i en tvåa nu och skulle behöva flytt så småningom iallafall. Barnvagn ska vi försöka hinna beställa i helgen, så vagnen kommer också. Men det finns så många! Vi vet märke iallafall, men inte modell, så vi måste till butiken igen och prata med personalen och känna och klämma. Vi ska även beställa ett babyskydd där också. Säng och skötbord ska köpas och hämtas till helgen, har hittat det som vi vill ha 😄

Jag är nyfiken: när började ni köpa allt till bebis? Vad köpte ni för vagn? 😄


Eftersom jag och mannen vet vad vi väntar så heter inte bebis just bebis i appen längre, men fick ändra nu för att inte säga det till er. Vi kommer att göra det officiellt efter helgen, vi vill bara att våra familjer ska få veta det först 😊







Maria
2019-08-29 @ 08:53:22
URL: http://Nouw.com/johanssonmaria

Vi va faktiskt tidiga me vår vagn. Köpte den i vecka 13 då vi hittade En emmaljunga på rea till bra pris. Dock bytt nu till Emmaljunga super viking. Kan starkt rekommendera den modellen. Babyskyddet beställde vi i vecka 25 och säng köptes i vecka 30, samt skötbord. Grattis igen.

Svar: Skötbord och spjälsäng ska köpas in under helgen. Vi vet vilket märke vi vill ha på vagnen, men modellen är vi osäker på ännu. Vi vill ha en bugaboo, antingen fox eller donkeyn 😄 Och tack!
Linda Hallin

Evahle - en blogg om psykisk hälsa
2019-08-29 @ 10:50:40
URL: http://evahle.se

Åh vad mysigt :) Vi tänkte också åka till gekås framöver och köpa in lite saker. De har ju så mycket där!

Svar: Ja de har för mycket ibland 😂 men valmöjligheter är ju alltid bra 😉 listan blir bara längre o längre, men det är ju en rolig lista iallafall 😄
Linda Hallin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0