Midsommar och semester!

Nu är vi framme vid midsommar och det innebär att jag har gått på semester. Otroligt skönt att veta att man är ledig i fyra veckor framåt. 

På tisdag går vi in i v12 och bara 17 dagar kvar till vårt bokade kub. Går allt bra där så kommer vi gå ut med det officiellt. 

Idag mår jag faktiskt bra, första gången på länge! Jag behövde inte ta en illamående tablett imorse och har inte behövt det under dagen heller. Det kanske är nu det vänder? 

Det blir en lugn dag idag: Midsommarlunch hos min syster med familj och övriga familjen. Laddar för imorgon känner jag, då det väntar bröllop med medföljande bröllopsfest. Hoppas på att må lika bra imorgon 😊 

Jag har skickat efter lite mammakläder från asos som jag fick igår. Hade ena plagget idag redan; en kjol som jag kan växa i. Blir bra det!
 
(null)

Jag undrar så vem som ligger och växer i min mage, och jag är tacksam för varje dag som jag får vara gravid. Vi längtar efter att få träffa dig! ❤️

Men glad midsommar till er alla! 🍓🎂



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0